فرشته کوچولوی من کندی

کندی جون حموم رفته

1390/5/30 18:49
نویسنده : نیلوفر
176 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی کثیف بودی بردمت حموم تو حموم خوش حال بودی و دو بار شعر خوندی niniweblog.comحمومت خیلی طول کشید چون از کثیفی سیاه شده بودی هه هه هه قهقههلبخندوقتی بردمت توی بالکن تا خشک بشی ناراحت شدی و دیگه شعر نخوندی اخه من که نمتونم توی افتاب چند ساعت واستم تا خشک بشی

 

  • یعنی باید عینک عینکافتابی بزنم یا چتر بالای سرم نگه دارم چند ساعت

بعد چند ساعت اومدم برت دارم از تو افتاب دیدم هنوز پاهای کوچولوت هنوز خیسه دیگه برت نداشتم بعد نیم ساعت اومدم برت دارم دیدم هنوز خیسی دیگه زدم به سیم اخر برت داشتم و گفتم میخوای خیس باش نمیخوای خیس نباش هه هه هه قهقهه نیم ساعت بعد از اوردنت به توی خونه دیدم هنوز خیسه پاهات قلبم شکست گفتم اخه چرا خشک نمیشوی دل شکسته دیگه طاقت نیاوردم نمی دونم خشک میشوی یا خشک نمیشویناراحت ولی تقصیر خودم بود چون زیادی رویت اب ریختم هه هه هه لبخندلبخند بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسماچماچ niniweblog.com دوستت دارم خیلی زیاد  تو برایم ستاره ای  niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)